Інтегрований урок у класі-комплекті на тему "Зима в природі. Антарктида. Виготовлення сніжинки у техніці Витинанка"
8 лютого у 2 - 4 класі–комплекті класовод Семчук Зоряна Василівна, проводила інтегрований урок на тему "Зима в природі. Антарктида. Виконання сніжинки у техніці «Витинанка»." Метою даного уроку було:
- Природознавство: ознайомити учнів з поняттям "материк", природою та мешканцями Антарктиди; поглибити та узагальнити знання учнів про одну з пір року - зиму та її прикмети; формувати вміння порівнювати за істотними ознаками тварин та птахів, які зимують; їх спосіб життя, харчування з приходом зими, закріпити знання дітей про зимові народні свята, виховувати дбайливе ставлення до птахів та звірів, повагу до народних традицій.
- Трудове навчання: продовжити знайомити з витинанкою, як видом художнього мистецтва, виховувати старанність та охайність.
Урок був насичений різноманітними формами роботи та завданнями. Під час вправи "Передбачення мети" учні розкладали картки із числами – від найбільшого до найменшого, на зворотній стороні були написані букви. Склавши їх, можна прочитати слово - тему уроку.
Вправа "Очікування"На партах в учнів лежали снігові кульки, які учителька разом з їхніми очікуваннями від даного уроку зібрала в кошик.
Вправа "Асоціативний кущ" Вправа "Криголам"Учениця 4 класу підгоувала презентацію на тему «Антарктида», де за домогою слайдів розповіла про тваринний світ даного материка.
Робота в домашніх групахВ учнів було творче завдання: підготувати повідомлення про природу від імені природи, птахів та звірів.
Далі учениця 4 класу виконала завдання,яке принесли з собою пташки.
Завдання від пташок. Складання сніжинки.Потім учні вітали з Новим роком, Різдвом Христовим, колядували.
Виконання сніжинки у техніці «Витинанка»Наступним і останнім завданням для дітей було вирізування сніжинки. Свої роботи учні почепили на снігове поле, щоб визначити переможця. Але кожна сніжинка була красива і найкраща. Тому у цьому змаганні переможених не було. Самі переможці.
Учні виконали усі завдання уроку тому, що були уважними, творчо мислили, креативними та наполегливими.